Complaint: Na opzegging van abonnement blijft incasso gewoon maanden door

user-393 on 15 September 2009 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Dit jaar in april heb ik mijn Hi soms online mobiele internet opgezegd. Ik belde Hi (van KPN) en toen zeiden ze geen probleem, stopzetten van incasso na 1 maand opzegtermijn. Het is inmiddels 4 maanden later en ik krijg nog steeds facturen, ook als ik al tenminste 10 keer gebeld heb om te klagen. Ze zeggen gewoon dat ze het “vreemd vinden dat de incasso doorgaat als het stopgezet wordt”. Nou, wat voor verklaring is dat? Dan zeggen ze, U krijgt uw geld terug binnen 10 dagen, ik heb niets gekregen en nu is september alvast weer afgerekend. Wat nog kan ik doen, als KPN bellen is gewoon zinlos?

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is picked up by KPN Internet

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is solved by KPN Internet

KPN Internet

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geen reactie meer ontvangen, probleem opgelost.

All complaints of