My complaint:
Heb gebeld met 1 van uw medewerksters Nr 08000402 ongeveer 20 min (10.30 en 11.00 op 20-06-2013) gebeld om uitleg te krijgen over hoe ik mijn wachtwoorden kan vinden die ik niet meer weet en nog wat andere vragen. Op een gegeven moment zegt zij tegen mij dat ik mijn kennis maar eens moest gaan verbreden(alsof ik 1 of andere dombo ben) want ze had het al 4 keer uitgelegd en ik begreep het nu nog niet.Wist er veel te weinig van volgens haar (en op een toon).Ik zei; daarom bel ik jou toch en al moet je mij het een vijfde keer uitleggen? Daar wordt jij toch voor betaald?? Enz. Kortom het werd een akelig gesprek!!! Hoop dat jullie het hebben opgenomen?????
Desired solution:
Ik zou graag willen dat jullie het gesprek beluisteren.En als jullie het er ook mee eens zijn dat ze dit niet kan zeggen maar vriendelijk moet blijven ook al begrijpt de klant haar niet direct. Het zou fijn zijn dat ze hierop aangesproken wordt!! Man ik durf niet eens weer te bellen......