Complaint: Niet door standaard helpdesk personeel op te lossen probleem

user-138756 on 02 November 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Door een wijziging in snelheid, is mij een nieuw modem gestuurd. Deze is perfect geactiveerd op de dag dat deze verhoging in zou gaan. Zowel internet alsmede telefonie werken prima.
Ik loop nu echter tegen één probleem aan.
Mijn woning is voorzien van een zgn domotica installatie. Via een tablet en/of smartphone heb ik de mogelijkheid deze te bedienen, tenminste dat kon ik!
Het nieuwe H220N modem van de KPN is zo dichtgetimmerd dat deze het te spreken protocol niet doorzet van WiFi naar LAN?
M.a.w, ik kan via een vast aangesloten PC de speciale interface van het systeem bereiken en managen maar kan dit niet via WiFi!
Zelf ben ik in dit soort systemen productspecialist voor fabrikant en had de standaard helpdienst snel overvraagd waarbij het antwoord kwam om contact te zoeken met een ander tel. nr. waar specialisten zitten die op afstand mee kunnen kijken. Pas bij bellen naar dit nummer werd echter bekend gemaakt dat je dan wel moet betalen voor deze diensten.
Nu zou dat voor mij nog niet eens zo erg zijn ware het niet zo is, dat wanneer ze het niet kunnen oplossen je ook moet betalen?
Dit gaat mij dus te ver!
Ik vind het vrij redelijk dat ik verwacht terug te krijgen geen verlies is op hetgeen ik al had.
Hier hoeft in mijn ogen dan ook nooit voor betaald te worden!

Desired solution:

Ik zou dan ook zeer tevreden zijn wanneer de KPN mijn probleem serieus zou willen nemen en zou trachten deze met mij op te lossen

All complaints of