Complaint: Niet leveren van producten en monteur die niet komt opdagen

user-96269 on 12 April 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Wij hebben Internet Basis en Interactieve TV besteld. We ontvingen echter niet de producten om dit te installeren, terwijl wij al wel voor het pakket betaalden. Regelmatig heel lang in de wacht gestaan bij de klantenservice om vervolgens niet of onvoldoende geholpen te worden. Na weken hebben we dan eindelijk de spullen binnen, waarbij de kosten voor de telefoongesprekken flink op zijn gelopen. Zelfs het indienen van een klacht is niet naar behoren gelukt en ik heb het opgegeven. Blij met de gedachte dat nu alles binnen is en ik wil geen enkele energie meer steken in vriendelijk blijven tegen de medewerkers die vervolgens niets doen om je te helpen.
Helaas lukte het ons niet om het te installeren, althans het werkt niet naar behoren. Ik heb een afspraak gemaakt met de KPN-monteur. Ik ontving netjes een brief met een bevestiging en 2 smsjes met het verzoek om thuis te zijn tussen 12.00 en 18.00 uur. Ik heb de hele dag binnen gezeten en om half 6, kreeg ik een vermoeden dat de monteur wel eens niet meer zou komen. Daarom toch maar even contact opgenomen met de KPN. De medewerker heeft alles gecontroleerd en de monteur zou gewoon langskomen, het was immers nog geen 18.00 uur. Voor de zekerheid toch maar een terugbelafspraak gemaakt. Nu om 19.15 uur nog steeds geen monteur gezien en de medewerker van de klantenservice weet ook niet of hij/zij nog komt of niet. Helaas, ik kan wel een nieuwe afspraak maken. Ik kan dus wederom een dag vrij nemen om te wachten of er een monteur langs gaat komen.

Het liefst stap ik over op een andere aanbieder, maar dan moet ik dit allemaal afhandelen met de KPN en dat gaat vast niet zonder slag of stoot.

Desired solution:

Vergoeding voor gemaakte telefoonkosten (zie dossier).
Nieuwe afspraak met KPN-monteur ('s avonds of in het weekend, anders moet ik weer een dagdeel vrij nemen), de kosten voor deze afspraak worden niet in rekening gebracht.
Vergoeding veroorzaakte ongemakken door een tegemoetkoming in abonnementskosten

All complaints of