Complaint: Ondanks betaling toch afgesloten

user-139576 on 05 November 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb op 2-11-2012 contact gehad met een medewerkster van de KPN klantenservice. Ik had wat uitleg nodig over het overmaken van een bedrag naar KPN ( 196 euro en 40 cent).
De desbetreffende dame was meedenkend en behulpzaam. Ik vroeg de dame of ik nu na ik dit bedrag zou overmaken niet afgesloten te woren. Het antwoord was ja “ja natuurlijk meneer het zou toch jiet eerlijk zijn als wij u dan afsloten van onze diensten. En ja hoor u raad het al. Maandag 5 – 11-2012 Geen TV Geen Telefoon alles afgesloten. Aangezien ik een 1 mansbedrijfje heb is dit en zeker in deze tijd een heel groot probleem voor mij. Ik heb nog wel de moeite gedaan contact met KPN te krijgen maar ik moest maar wachten omdat er een storing gaande is. Dus wanneer ik weer aangesloten wordt is voor iedereen een raadsel. Ook heb ik het betaalbewijsje doorgemailt maar nog geen reactie. AFSPRAAK is AFSPRAAK KPN! athans zo ben ik opgevoed.

Desired solution:

Uitleg waarom de afspraak niet is nageleefd maar nog belangrijker AANGESLOTEN WORDEN! zodat ik weer kan proberen een boterham te verdienen.

All complaints of