Complaint: Ongeregeld

user-140516 on 08 November 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Volgens de Kpkn ben ik vanaf 25/10 aangesloten op hun product.Maarrrr, de monteur voor de aansluiting zou op 5/11 pas komen. Dus niet. Er kwam niemand opdagen. Gebeld, sorry, sorry,en we plannen u opnieuw in op 8/11. Monteur komt op 8/11, kijkt naar ,t glasvezelkastje en zegt met ‘n grijs op zijn gezicht: lampje brandt niet. Kan hier niks aan doen. Glasvezel-aansluitingis niet ok. Kpn komt 24/11 terug, indien ‘t lampje brand. Dit heeft me dus al 2 halve vrije dagen gekost. Ook moet ik al betalen vanaf 25/10, dit spoort toch niet?

Desired solution:

Dat dit sneller opgelost wordt, en dat t gratis gebeurt. Het heeft mij i.i.g. al genoeg vrije tijd gekost.

All complaints of