Complaint: ongewenst geld pikken.

user-74829 on 17 December 2011 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

mijn klacht is dat er steeds ongevraagt en zonder toestemming geld betaald moet worden voor internet diensten waar ik niet om gevraagt heb.
Payinfo: ben juist ergvoorzichtig in dit soort dingen en snap er echt niks van dat dit zomaar kan zonder toestemming van de klant !!!!!!!
Heb het al niet al te breed en vind dit echt niet kunnen !!!!!!!!

Desired solution:

Dat het nu eens afgelopen moet zijn om ongevraagt geld te innen voor iets waar je niet om vraagt, anders zeg ik dat hele internet en abonnement gewoon lekker op en stap lekker over op prepay.
Heb het zo gehad met dit soort dingen.
Je wordt op zo n manier toch gewoon genaaid ?????
De oplossing zou nog beter zijn als ik het geld terug ontvang van de periodes dat het ongevraagde geld van payinfo van mij afgepikt zijn terug wordt gestord op mijn rekening !

All complaints of