Complaint: ongewenste voicemail

user-155943 on 25 January 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Regelmatig ontvang ik op mijn vaste telefoon de melding ‘voicemail’ en het nummer 0842333.

Desired solution:

deze melding wil ik niet meer. Ik ben geen klant.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to KPN Internet to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by KPN Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by KPN Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that KPN Internet posted

KPN Internet

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste voice842,

Naar aanleiding van uw vraag over VoiceMail heb ik de volgende informatie voor u.

U kunt zelf de voicemail uitschakelen op de volgende manier:

Hoe zet ik VoiceMail via mijn telefoontoestel uit?

Wanneer u doorschakelen naar Voicemail bij niet opnemen wilt uitschakelen
Bel #61# en hang op.
Wanneer u doorschakelen naar Voicemail bij in gesprek wilt uitschakelen
Bel #67# en hang op.
Wanneer u direct doorschakelen naar Voicemail wilt uitschakelen
Bel #21# en hang op.

Voor meer informatie over het uitzetten van uw VoiceMail kunt u kijken op kpn.com

Met vriendelijke groet,

Ivette
KPN Webcare Specialist

All complaints of