Complaint: Ontbinding contract

user-168830 on 22 March 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

In december 2011 een Dongel ( 0 jarig contract dus maandelijks opzegbaar) gekocht. Dit contract heb ik per schrijven opgezegd echter is dit ” blijkbaar” niet aangekomen. Het dongel contract heb ik opgezegd omdat ik een Ipad met KPN contract zou kopen en waarom zou ik de dongel dan nog gebruiken, dus opgezegd. Na een maand zag ik dat er geen bereik was op mijn ipad en heb ik KPN gebeld. Zij kwamen met het verhaald dat ik mijn abonnement zou hebben opgezegd en daarom een vroegtijdige ontbinding heeft plaatsgevonden. Ik heb mijn DONGEL opgezegd waar er verder geen verplichtingen aan zaten. en UITERAARD niet mijn nieuwe abonnement voor mijn IPAD opgezegd, want waarom zou ik een contract afsluiten en een duurdere IPAD kopen om vervolgens in juli mijn contract op te zeggen??? Dit kunnen zij ook niet aantonen echter wordt ik door VESTING FINANCE constant NIET begrepen. Wanneer ik iemand aan de lijn heb, lijken ze het eindelijk te begrijpen echter krijg ik een brief waarin precies het tegenovergestelde staat als was ze aan de telefoon aangeven. Ik word hier echt moedeloos van. KPN heeft het contract van de dongel EN de IPAD onder 1 klantnummer ingevoerd, dit is hun fout aangezien ik niet in hun klantenbestand kan komen. Dus hun fout en ik zit zonder internet en moet ik er alsnog voor betalen.. dit is echt te gek voor worden. 100% in je recht staan en maanden worstelen met onzinnige beschuldigingen. Beide contracten heb ik in mijn bezit, dongel was een contract met looptijd 0 (NUL) jaar en de KPN mobiel internet voor 2 jaar

Desired solution:

Ik ben tevreden wanneer ze de blokkade opheffen en dat ik de resterende maandelijkse termijnen alsnog kan betalen. Ik wil ABSOLUUT geen ontbinding van het contract want ik heb het gekocht omdat ik het voor mij werk nodig heb.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to KPN Internet to pickup complaint

All complaints of