Complaint: onterecht zakelijke internet + bellen afgesloten

user-74717 on 16 December 2011 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

al 2 maanden geen telefoon internet e mail
We hadden 2 lijnen op ons bedrijf.We wilden graag op internet + bellen uitbreiden met interactieve tv.Dit was telefonisch zo aangevraagt.Op 11 oktober zou t zover zijn.
Maar ja niks op 11 oktober. Wel was de verkeerde lijn omgezet.
De analoge lijn
Deze lijn was n alarmlijn voor dierenverblijven, temperatuur
klimaat brand stroomuitval etc.
Gelijk gebeld, enkele uren aan de lijn, maar ja het duurde ng 5 dagen voor deze weer teruggezet werd. Dit was dan wel gelukt.Wel 5 dagen en nachten bij de dierenverblijven gezeten.Weinig geslapen
Ok kpn maakt t weer inorde.
Nu blijkt de analoge lijn uit consumentenmarkt te zijn, en de internet +bellen uit de zakelijke.
Inmiddels hadden we schotelabbonement canal+ opgezegd want we zouden interactieve t v krijgen van kpn
Dus inmiddels ook al 2 weken tv meer.
Maar nu blijkt weer zakelijke markt, internet + bellen is geeninteractieve tv mogelijk, is weer consumenten markt
Eindeloos tussen die 2 partijen heen en weer bellen a0,10 pm
, eindelijk het resultaat dat die zakelijke internet+ bellen
opgezegd wordt, en deze in de consumentenmarkt weer geimporteerd wordt.Weer n nieuw welkkomstpakket, de zoveelste welkomsbrief, de zoveelste experiabox, hopeloos
OK nu zal t gebeuren denk je.Maar ja na enkele weken geen
interactieve tv, 2 keer monteur op bezoek gehad,Want door de eindeloze telefonische consulten zou het wel s aan onze montage kunnen liggen.
Helemaal niet dus. De 2e monteur had t al snel door.
We zaten veel te ver van het kpn verdeelstation af, signaal te zwak.Dus helemaal niet mogelijk interactieve tv.
Ok word weer geannuleerd deze order.
Een paar dagen later, helemaal geen internet geen mail,geen telefoon helemaal niks meer(telefoon hadden wel inmiddels al bijna 2 maanden niet meer.Dus kon geen orders meer voor mn bedrijf meer binnehalen,Geen handel meer voeren via internet
,geen betalingen verrichten via telebankieren.Maar ja wat nu
belllenbellen bellen, met kpn, het 63 ste telefoontje naar kpn.Meneer in dit geval kunnen we u n dongel toesturen, met drie werkdagen heeft u hem.
Dit duurde me te lang, ff naar de primafoonwinkel n dongel 5mb a 45EUro p maand jaarcontract, jaja, dat kunne ze snel leveren a la minuut.Maar ja mn bedrijf moest doorgaan dus gedaan
Wel gemeld bij kpn,welke afdeling weet ik niet meer, een van de 25.
Inmiddels na 2 maanden hebben we weer contact met de buitenwereld. Weer internet, telefoon, hetzij wel met n ander nummer, diverse klanten zijn we inmiddels kwijt omdat we niet berijkbaar waren. De mail doet t nog steeds niet, maar ons nummer word wel weer teruggezet, en doorna komt ons oude mailadres weer terug.Ik had nog met klantenservice gebeld voor de dongel, die ik niet meer nodig heb.Breng heb maar terug naar de kpn winkel zeiden ze me.
Aldus gedaan
Maar ja daar aangekomen gaven ze me nee.Je moet nummer 08000115 bellen. Ok weer naar huis en bellen.Ja we kunnen wel weer bellen! Maar dit is afdeling mobiel, moet weer naar afdeling zakelijk bellen, die oorzaak zijn van jouw probleem.
Ok zo gedaan, Het is nu 19.30 , de afdeling is gesloten, maanmdag ben je weer de eerste,
Al met al n eindeloze soap.
Ok en als klap op de vuurpijl belt de me vannavond ook nog n trut, om de pakketten van kpn weer optehalen,en welke tijden als dit mogelijk was.
IK vroeg aan haar of dit iemand van de kpn was
Nee iemand van selektvracht. Ik zei haar dat ze de pakketten niet meer kreeg.Ik had dr ook al voor aanbetaald voor draadloze tv verbindingsmodules.
Kortom dit gedoe heeft me zo eindeloos veel tijd en geld gekost, om misselijk van te worden
Ik zit zelf ook in t zakeleven, en wil dr absoluut geen slaatje uitslaan maar dit heeft me onzettend veel gekost,
bedragen wil ik niet noemen, maar je praat wel over n aanzienlijk deel omzet, en leven van enkele dieren(dierenleed)en misschien ook wel menselijk leed.
Een ding begrijp ik ook niet, is dr dan niet iemand in de organisatie van kpn die zulke zaken alert kan kortsluiten.
Maar ze laten je gewoon modderen.

Desired solution:

Dat er s iemand van de kpn bij ons komt, en praten s ff over wat er bij ons wel niet gebeurt is.We hadden wel n soort mediator van kpn( naam zal ik hier niet noemen)De hele zaak is terdege bekend bij kpn.

All complaints of