Complaint: Onterechte afsluiting onbeschoft klantenservice

user-117601 on 26 July 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 25 july 2012 ben ikdoor deze grappenmakers afgesloten! Ik heb om 1000 uur gebeld naar de klantenservice was een betaalafspraak de wek ervoor gemaakt dat ik het bedrag over ging maken gelijk dit heb ik ook gedaan! Bij hun in het susteen kon ze terug vindn betaling binnen op 24 july! Entoch afgesloten! Rare manier van zaken doen smiddags terug gebeld of het nou weer aangesloten kon worden krijg ik een man. Aan. De lijn van crediteurenadministratie die me doodleuk de mededelinggeef dat de betaling dan wel binnen was maar nog niet verwerkt! Een discussie aan de lijn met deze meneer dat ik dat ronduit belachelijk vond!vervolgens zeg hy ineen 2x hallo en hangt in mijn oor op! Toen ging me bloed helemaal koken! Ondertussen was me batterij vn e mobiel leeg heb ik om 1715 weer gebeld na lang aandringen kreeg ik iemand vd crediteurenadministratie weer aan de lijn dit was nu een ander persoon hy zeg er is 1 oplossing hiervoor dat ik me nu een betaalbewihs mail dn sluiten ze hem weer aan nu komt het leuke we sluiten alleen wel om half 6! Ok datred ik dus niet! Grrrrrrrrrrrr deze man geefme het mail adres zodat ik het betaalbewijs alsnog kon mailen dan was ik morgenochtend deeerste ik thuis gelijk gedaan wat denk je die idioot heeft het verkeerde mailadres gegeven! Ik ben nu om te spetteren wat een rotbedrijd nu kan ik orgen weer een half uur in dewacht staan voor dat mailadres! Slecht personeel erg onvriendelijk gewoon arrogant volk!

Desired solution:

Aansluiting! En een tegemoetkoming voor de arrogantie van je klantenservice mensen de belkosten die gemaakt zijn door onnodig ubbel bellen omdat er in me oor werd opgehangen!

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by KPN Internet

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by KPN Internet

KPN Internet

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste allesjeD,

Dank voor uw bericht. Indien uw vraag/klacht nog niet beantwoord is, wil ik u graag verzoeken op één van de onderstaande manieren met ons contact op te nemen.

Wij helpen u graag via:

- https://forum.kpn.com

- https://www.twitter.com/kpnwebcare

- https://www.facebook.com/kpn

- Via onze gratis telefonische klantenservice: https://www.kpn.com/altijdbereikbaar.htm

Met vriendelijke groet,
Ivette

KPN Webcare Specialist

All complaints of