Complaint: Opzeggen een ramp

user-122126 on 17 August 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik ben sedert januari j.l. verhuisd en overgestapt naar een andere provider, na een periode van minimaal 2jaar contractduur (1jarigcontract getekend)
Ik heb inmiddels meerde mails meerdere brieven gestuurd en velemalen gebeld, naar kpn.
helaas zonder enig resultaat en de rekeningen lopen gewoon door.
Er is geen enkele respons op wat dan ook, ja stukken van de incasso bedrijf op het oude adres.

Desired solution:

Per 20 januari 2012 gehele stopzetting en alle gemaakte abonnementsgelden te rectificeren.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by KPN Internet

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by KPN Internet

KPN Internet

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste romana1975,

Dank voor uw bericht. Indien uw vraag/klacht nog niet beantwoord is, wil ik u graag verzoeken op één van de onderstaande manieren met ons contact op te nemen.

Wij helpen u graag via:

- https://forum.kpn.com

- https://www.twitter.com/kpnwebcare

- https://www.facebook.com/kpn

- Via onze gratis telefonische klantenservice: https://www.kpn.com/altijdbereikbaar.htm

Met vriendelijke groet,
Ivette

KPN Webcare Specialist

All complaints of