Complaint: opzeggen ISDN

user-145251 on 28 November 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik ben al een week bezig om mijn ISDN aansluiting op te zeggen. Vorige week woensdag heb ik 2,5 uur aan de telefoon gezeten met kon om mijn aansluitinf en pakket te veranderen. Bij het doorschakelen naar opzeggingen ging het mis, maar ik kan 24 uur perdag bij jullie terecht.
Donderdag avond dus gebeld om 17.30. Wachttijd zou 5 min zijn, 45 min later werd ik geholpen. Tenminste dat dacht ik. Deze man kon mij niet helpen en raade mij aan om de volgende dag terug te bellen. Geen goed plan, dus maakte hij een terugbel notitie en zou ik vrijdag gebeld worden.
Dat is natuurlijk niet geburd.
Klacht ingestuurd, geen reactie.
Maandag nog maar eens een poging wagen. 1 Uur aan de telefoon wachten en ook deze dame kon mij niet verder helpen. Maar ze maakt een terugbel melding voor dinsdag.
Dinsdag, niet teruggebeld.
Vandaag, woensdag gebeld en na 45 min wachten aan de beurt.
Opzeggingen, kon mij niet helpen, doorverbinden met financiën, wilde mij eigenlijk ook niet helpen maar deed het toch.
Terug naar opzeggingen, deze begreep het niet en wilde mij doorsturen naar financiën, bij financiën begreep ze het niet helemaal en …….
Kortom, er kwam storing en ze kon mij niet verder helpen en kreeg het advies even opnieuw te bellen en op 4 te drukken. Dat heb ik een uur geleden gedaan en sta nog in de wacht.

Desired solution:

Dat isdn opgezegd wordt en er normaal contact met ontevreden klanten wordt opgenomen. Dit kost mij geld want er moet ook gewerkt worden en daar kom ik nu niet aan toe.

All complaints of