Complaint: OPZEGGEN VRIJWEL ONMOGELIJK BIJ KPN

user-187238 on 03 July 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

OMDAT OPZEGGEN VAN HET ABONNEMENT ALLEEN TELEFONISCH KAN, HEEFT KPN EEN ONTERECHTE MACHTS POSITIE. NA TWEEMAAL MONDELINGE TOEZEGGING DAT HET NU ECHT GEREGELD WAS, HEB IK ONDERSTAANDE BRIEF GESTUURD EN MIJN BANK OPDRACHT GEGEVEN ALLE AFSCHRIJVINGEN VAN KPN TE WEIGEREN.

HIERBIJ DE BRIEF:

AAN:
KPN Klantenservice
t.a.v. Opzeggen
Postbus 13500
9700 EG GRONINGEN
Betreft: opzeggen KPN abonnement Internet, Bellen, Digtale TV
Geachte heer/mevrouw,
Vandaag heb ik met KPN klantenservice en uw afdeling facturen het volgende besproken.
Eind april heb ik mijn abonnement telefonisch opgezegd. Uw collega garandeerde mij destijds dat het abonnement zou worden opgezegd en dat alles geregeld was. Tot mijn verbazing werd op 26 juni 2013 onterecht een bedrag van 52,31 euro afgeschreven. Vandaag opnieuw gebeld met KPN, verhaal uitgelegd en nogmaals het abonnement opgezegd. Dit kon niet meer per eind april maar moest per 29 juli. Voor terugbetaling van het teveel betaalde werd ik doorverbonden met Mevr. Helma Babel van de afdeling facturatie. Met haar ben ik mondeling overeengekomen dat er na ontvangst van de eindnota een verzoek tot terugbetaling van de twee teveel betaalde maanden gedaan kan worden. Op dit moment was terugbetaling niet mogelijk gaf zij aan.
Ik weet zeker dat ik de eerste keer telefonisch heb opgezegd en heb voor de zekerheid gevraagd of alles echt geregeld was nu. Uw telefonisch medewerker gaf destijds aan dat de opzegging geregeld was en dat ik niets meer hoefde te doen. Ik heb nu het teveel betaalde bedrag gestorneerd en zal de automatische incasso per direct stopzetten.
Graag zie ik de bevestiging van deze opzegging tegemoet.
Met vriendelijke groet,
Bart
Bijlage: Intrekking machtiging automatische incasso

Desired solution:

OPZEGGEN MOET NET ZO MAKKELIJK ZIJN ALS BEGINNEN VAN EEN ABONNEMENT.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about KPN Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind KPN Internet to pickup complaint

All complaints of