Complaint: opzegging

user-146503 on 03 December 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Vanaf februari 2012 zijn wij al bezig om digitenne van KPN op te zeggen. Eerste poging was van de monteur die glasvezel kwam installeren. tweede poging telefonisch, derde poging online waarna ik zowaar een bevestiging kreeg toegestuurd. toch bleven de rekeningen elke maand komen en werden afgeboekt. nu een aantal weken geleden een openbaar bericht op facebook geplaatst bij hun waarna ze zeer snel konden reageren opeens. toen werd de oplossing geboden dat het bedrag wat ik al die maanden had betaald gecrediteerd zou worden met mijn volgende glasvezelrekening. Ook dit waren weer loze beloften want de rekening was exact hetzelfde als altijd. Niks lijkt dus te helpen om van hun af te komen!

Desired solution:

Ik zou graag willen dat ik helemaal van de KPN af was, heb geen enkel vertrouwen meer in hun service. Mijn glasvezelcontract loopt nog geen jaar dus ik zou dan kosten hebben om over te stappen naar een andere aanbieder.Ik vind dat na al het ongemak de KPN mij wel tegemoet zou mogen komen door mij gratis over te laten stappen. Ook wil ik het geld van de afgelopen maanden terug ontvangen zoals beloofd. En dan zou ik graag nooit meer iets met hun te maken willen hebben!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by KPN Internet

All complaints of