Complaint: Opzegging abonnement

user-161475 on 17 February 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Vanaf november 2012 heb ik telefonisch contact met u klantenservice opgenomen om mijn abonnement te beindigen i.v.m verhuizing inwonend bij mijn ouders mij werd verzocht een bewijs van uitschrijving van het adres aan de Derkstraat 28 7811AJ Emmen naar u kantoor in Utrecht te sturen + inschrijving op het nieuwe adres Nederlandlaan 45 9501CB Stadskanaal met bewijs dat mijn ouders internet hebben via een andere provider dit alles heb ik zelfs aangetekend naar u kantoor gestuurd ik heb een week naar versturen weer telefonisch contact met u kantoor opgenomen om te vragen of alles in goede orde ontvangen was gelukkig was alles in goede orde ontvangen en kreeg ik van een van u mederwerksers te horen dat het in behandeling was. ik heb weer een week gewacht en weer telefoisch contact met u kantoor opgenomen mij werd gezegd dat alles goed was en mijn abonnement beindigd was. (als klant vertrouw je hierop) op 1 december zag ik tot mijn verbazing dat er weer geld was geincaseerd ik ben direct weer telefonisch contact met u op gaan nemen met de vraag hoe dit mogelijk was ik heb het hele verhaal weer met een van u mederwerkers doorgenomen ik kreeg te horen dat zij er een melding van zou maken en ik mij geen zorgen hoefde te maken er zou binnen 24 uur een medewerker van KPN contact met mij opnemen dat is niet gebeurd wel zag ik tot mijn verbazing dat ik een mail had gekregen met wijziging abonnement overgezet naar mailabonnement ik ben direct weer gaan bellen naar u kantoor daar werd mij uitgelegd dat het normaal was een service van KPN als een klant zijn of haar abonnement opgezegd is dan word dat automatische omgezet in mailabonnement heel vaag allemaal aangezien ik daar helemaal geen toestemming voor gegeven heb U medewerker heeft toen met mij alles doorgenomen en het ook de mailabonnement per direct stopgezet mij werd door haar verzocht om het in de gaten te houden en als er weer geincaseerd zou worden ik het terug moest boeken en meteen weer telefonisch contact met u moest opnemen tot mijn schrik zag ik op 28 januari 2013 dat er weer geincaseerd is ik heb het direct terug geboekt en weer contact met u kantoor opgenomen op woensdag 30-01-2013 ik werd van kasje naar muurtje gegooit mij werd gezegd dat mijn abonnement weer actief gezet was en hoe en waarom kon deze meneer mij niet zeggen mij werd verzocht om weer te bellen en dan toest 5 opzeggingen dat heb ik direct gedaan toen kreeg ik te horen van u medewerker dat mijn abonnement door een andere provider weer geactiveerd was nou dat kan helemaal niet aangezien ik bij mijn ouders woon mij werd weer verzocht om weer een aangetekende brief met bewijzen naar jullie kantoor te sturen want zij kon niets zien van een beindiging!!!!! ik zou graag willen dat u dit probleem oplost en kijkt hoe dit heeft kunnen gebeuren want ik zit met mijn handen in mijn haar!!!! ik was zeer over jullie te spreken maar voor MIJ NOOIT GEEN KPN MEER!!!.

Desired solution:

Dat dit opgelost word mijn beindiging per direct!!!

met vriendelijke groet aleida wisman

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to KPN Internet to pickup complaint

All complaints of