Complaint: opzegging een drama

user-88191 on 29 February 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Voor oktober 2011 heb ik mijn ADSL verbinding opgezegd, tezamen met mijn telefoonaansluiting.
Deze laatste is correct per november beëindigd. Echter de ADSL aansluiting niet.
Op 12 januari bij het doen van boekhouding is mij dit opgevallen en heb ik direct contact opgenomen met uw klantenservice.
Zij zouden het per 12 januari beeindigen en konden niet vinden van de eerdere afmelding in het systeem.
Op mijn verzoek of ze het per mail konden bevestigen werd negatief geantwoord. Ik zou binnen twee weken een bevestiging per post krijgen.
Gelet op de eerste keer dat het fout ging heb ik een herinnering aangemaakt of ik deze wel zou ontvangen.
Dit was niet het geval dus ik heb vandaag wederom contact opgenomen. Nu blijkt dat dit juist per mail bevestigd zou moeten worden.
Van u verneem ik dat ik akkoord ben gegaan met de 150 euro afkoopsom. Dit is dus absoluut niet het geval.

Nu wordt het neergelegd bij de klachtenafhandeling en wordt ik dus binnen 3 weken teruggebeld. Wederom zal ik dus een herinnering in mijn agenda zetten.
Ik stuur deze mail om enigszins iets op papier/mail te hebben.

Graag wil ik het abbonement beëindigd zien per de datum wat mogelijk was per oktober 2011.
Tevens wil ik absoluut niet de boete a 150 euro betalen.

Nu zojuist bevestiging gehad dat ik gewoon de boete moet betalen omdat het binnen de contractsperiode zou zijn. Ik ben zo boos!

Desired solution:

Opzegging per oktober en beeindiging per 12 februari zoals einde contract zonder boete.

All complaints of