Complaint: opzegging loopt niet op rolletjes

user-151830 on 07 January 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

bij de kpn werken ze langs elkaar heen als je wilt opzeggen als je schriftelijk opzegt ontvangen ze de brieven niet????
als je telefonisch opzegt krijg je geen schriftelijke bevestiging waardoor je weer kunt bellen naar kpn voor de zoveelste keer. maar door dit gedoe kun je wel weer een maaand langer betalen en de kpn geeft geen reactie op een aangetekende brief naar de klachten afdeling het aantal sterren bij de mening over kpn vooral bij de oplossing is 1ster nog teveel

Desired solution:

dat de laatste maand niet word berekend want ik heb optijd opgezegtd maar dat de kpn zit te slapen en lang elkaar heen werkt zijn wij weer de dupe van

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to KPN Internet to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by KPN Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by KPN Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that KPN Internet posted

KPN Internet

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste vrijkena8,

Wat vervelend om te lezen dat de opzegging niet zo gegaan is als u wilde.

Het is begrijpelijk dat wanneer u langer aan het contract vast zit dan u wilde, door een fout van KPN, u het bedrag gecrediteerd krijgt.
Inmiddels is het bedrag van de laatste factuur gecrediteerd.

Ik hoop u op deze manier van dienst te zijn.

Met vriendelijke groet,

Ivette
KPN Webcare Specialist

All complaints of