My complaint:
Ondanks onderstaande mail, staat de opzegging niet in het systeem en moet het abonnement nog een maand worden betaald.
Geachte heer Van Valkenburg,
Op 30 april heeft u gereageerd op een antwoord dat u van mij heeft ontvangen.
In antwoord op uw reactie kan ik u meedelen dat het abonnement inderdaad op 21 mei gepland staat om te worden beëindigd.
Deze opzegging zal schriftelijk aan u bevestigd worden rond die datum.
Ik vertrouw erop u voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Marjan Meijer
Klantenservice Glasvezel en VDSL van KPN
Antwoorden op veel vragen kunt u vinden via de volgende link http://kpn-glasklanten.custhelp.com/app/answers/list. Antwoord op uw vraag niet gevonden? Kijk dan op http://forum.kpn.com.
Desired solution:
Zoals afgesproken abonnement beëindigen per 21-5 en zo spoedig mogelijk nummer porteren.