Complaint: Pc Veilig pakket nooit en te nimmer besteld

user-156115 on 26 January 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Dankzij mijn boekhouder ben ik erachter gekomen dat wij betalen voor pc veilig , een antievirus pakket ?en wel 5 euro per maand en dat al sinds 2008?

Mijn grote probleem hiermee is , dat de helpdesk mij niet de bestelling kan laten zien , van dit pakket dat ik besteld zou hebben, namelijk ik gebruik al 10 jaar Bitdefender pro en betaal er jaarlijks al voor , dus kan het nooit zo zijn geweest dat ik uberhaubt naast mijn internet ook beveiliging nodig zou hebben.

Ik vind het een kwalijke zaak dat men zo mij dit heeft laten betalen en wel tot heden , want heb het via klantenservice stop gezet en laten onderzoeken..

Ik wil u graag vragen mij de jaren dat ik betaald heb voor deze service , te retourneren in welke vorm dan ook , voor dat er verdere stappen ondernomen zullen worden.

Met hoogachting voor KPN . verbijf ik afwachtend op uw reactie.

Von Ryhinner

Desired solution:

Restitutie.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to KPN Internet to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by KPN Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by KPN Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that KPN Internet posted

KPN Internet

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste Fossemaheerd48,

Naar aanleiding van uw klacht over het onterecht factureren van PC Veilig heb ik de volgende informatie voor u.

Uit het systeem is gebleken dat PC Veilig inmiddels is opgezegd. U zult hier geen factuur meer voor ontvangen.
Daarnaast is duidelijk geworden dat u de afgelopen 6 maanden geabonneerd bent geweest op deze dienst.
De maand januari is al gecrediteerd en hier worden geen kosten meer voor gerekend.

De andere vijf maanden heb ik voor u gecrediteerd. Dit houdt in dat u €25,00 gestort krijgt op uw rekening.

Ik vertrouw erop u met deze informatie van dienst te zijn.

Met vriendelijke groet,

Ivette
KPN Webcare Specialist

All complaints of