Complaint: premium met 15 mb/s ipv 80 mb/s

user-150862 on 31 December 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Heb een itv + internet premium abo. Internetsnelheid zou de 80 mb/s moeten benaderen, maar komt niet boven de 15mb/s.

Desired solution:

Internetsnelheid die de 80mb/s benaderd.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by KPN Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by KPN Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that KPN Internet posted

KPN Internet

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste mwest,

Naar aanleiding van uw klacht betreffende de internetsnelheid heb ik de volgende informatie voor u.

U geeft aan dat u een Premium abonnement afneemt en recht heeft op 80Mb/s.
KPN levert tot snelheden en kan geen snelheden garanderen.
Op uw adres is het Premium pakket haalbaar en u behaald ook meer snelheid dan het Standaard pakket.
Mocht u erg ontevreden zijn over de snelheid dan is het misschien zaak dat u de bekabeling in huis controleert.
Uit het systeem blijkt dat er een snelheid van 44,7 Mb/s binnen komt op uw adres.

U geeft in uw klacht aan dat dit maar 15Mb/s op de computer is.
Hieruit blijkt al dat of het draadloze netwerk niet goed staat ingesteld of dat de bekabeling niet goed ligt.

Op kpn.com kunt u veel informatie vinden over het optimaliseren van uw draadloze netwerk en de juiste manier van aansluiten van de bekabeling.

Ik vertrouw erop u met deze informatie van dienst te zijn.

Met vriendelijke groet,

Ivette
KPN Webcare Specialist

All complaints of