Complaint: prepaid mobiel internetten

user-190755 on 26 July 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Omdat ik mijn verbruikslimiet prepaid mobiel internetten had
bereikt heb ik via ideal 20 E. overgemaakt om op te waarderen.Het betreffende bedrag is gisteren al van mijn rekening afgeschreven. Mijn mobiele internetnummer is
06232261262.Maar nu een dag later kan ik nog steeds niet internetten!Steeds weer de melding om op te waarderen,terwijl ik dat al heb gedaan. Hoe zit dat?
De omschrijving van de afboeking op mijn rekening is:32241186
1150000244 395734 uw kpn mobiel bestelling met ord kpn.com
kenmerk24-07-2013 10.44 1150000 244395734 iban:nl19deuto 319821366.Naam stichting Derden gelden Buck aroo.

Desired solution:

wanneer ik weer mobiel kan internetten.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about KPN Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind KPN Internet to pickup complaint

All complaints of