Complaint: Restaurant zonder pin

user-187228 on 03 July 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Door een verstoorde internet verbinding kon er niet gepint worden! Na dagenlang continu te bellen kon de 7e persoon mij vertellen wat er aan de hand was! Maar daarvoor moest ik wel 5 dagen wachten! Ze komen afspraken keer op keer niet na bellen niet terug als dat word beloofd, praten allemaal slecht over hun collega’s en kunnen er zelf nooit iets aan doen. We zijn veel vaste gasten kwijt geraakt doordat ze dagenlang niet konden pinnen en naar de bank moesten lopen, plus zijn een aantal tafels niet afgerekend omdat die mensen gewoon niet terug kwamen toen ze gingen pinnen. En het ergste is nog dat er vorige maand precies hetzelfde probleem was maar niemand de link legde dat het misschien wel hetzelfde kon zijn, en toen ik dat benoemde kon dat absoluut niet zo zijn. En aan t einde van de veel ste lange rit was het toch zo!

Desired solution:

Een schadevergoeding voor de verloren gasten en de tafels die niet zijn terug gekomen.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about KPN Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind KPN Internet to pickup complaint

All complaints of