Complaint: Retour sturen dongel KPN

user-123329 on 24 August 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb bij KPN direct online internet besteld, als service werd mij een dongel aangeboden zodat ik direct op internet kon. Voor de dongel heb ik vijftig euro borg betaald.

Toen in de dongel weer wou inleveren bij de kpn- winkel gaven ze aan dat je via de klantenservice een retournummer aan moet vragen. Twee uur gebeld met verschillende onderdelen van KPN (mobiel internet en vaste net) steeds heen en weer verwezen dat een ander er voor verantwoordelijk was. Uiteindelijk kreeg ik te horen dat de dongel binnen twee maanden retour gestuurd moest worden en ik de borg niet terug krijg.

Dit is mij niet verteld toen ik de dongel mee kreeg en het abbonnement afsloot, niet toen ik weer in de winkel kwam en niet in alle telefoongesprekken die ik gevoerd heb!

Desired solution:

Ik wil mijn 50 euro borg terug

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by KPN Internet

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by KPN Internet

KPN Internet

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste 28bau,

Dank voor uw bericht. Indien uw vraag/klacht nog niet beantwoord is, wil ik u graag verzoeken op één van de onderstaande manieren met ons contact op te nemen.

Wij helpen u graag via:

- https://forum.kpn.com

- https://www.twitter.com/kpnwebcare

- https://www.facebook.com/kpn

- Via onze gratis telefonische klantenservice: https://www.kpn.com/altijdbereikbaar.htm

Met vriendelijke groet,
Ivette

KPN Webcare Specialist

All complaints of