Complaint: Sinds 3 augustus geen internet/bellen KPN glasvezel, nu 12 september

user-198840 on 13 September 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Zie titel, zou binnen max 3 weken opgelost zijn. Nu na bezoek monteur vandaag nog steeds niet en klantenservice vraagt MIJ wat het probleem is….
Ook mooi, pas compensatie als er een oplossing is. Los op dan!!!!! Foutje is niet erg…. Maar dit duurt te lang en blijkbaar werken er een paar mensen langs elkaar heen bij KPN.

Desired solution:

Als het snel weer werkt en er simpelweg afspraken nagekomen worden!!!! Ben heel aardig tot nu toe geweest maar dit grapje duurt te lang

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about KPN Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind KPN Internet to pickup complaint

All complaints of