Complaint: Sms vanuit het buitenland

user-123180 on 23 August 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Beste heer/mevrouw, vaak genoeg worden op mijn telefoonrekening kosten in rekening gebracht naar een nummer dat ik helemaal niet ken: 0653131313!

Nu schijnt dit het KPN netwerknummer te zijn, waardoor ik feitelijk twee keer voor een smsje vanuit het buitenland betaal. Dit is nogal in strijd met de regelgeving. Hoe kan dit geblokkeerd worden. Ik ben hierdoor al ruim €35,00 euro kwijtgeraakt!

Groet,

D.Walczak

Desired solution:

Geld terug en blokkering van het nummer!

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by KPN Internet

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by KPN Internet

KPN Internet

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste djordywalczak,

Dank voor uw bericht. Indien uw vraag/klacht nog niet beantwoord is, wil ik u graag verzoeken op één van de onderstaande manieren met ons contact op te nemen.

Wij helpen u graag via:

- https://forum.kpn.com

- https://www.twitter.com/kpnwebcare

- https://www.facebook.com/kpn

- Via onze gratis telefonische klantenservice: https://www.kpn.com/altijdbereikbaar.htm

Met vriendelijke groet,
Ivette

KPN Webcare Specialist

All complaints of