My complaint:
Wij hebben een Premium abonnement bij KPN genomen omdat wij de snelheid bij Tele2 (20 mbps) te laag vonden. Tijdens het aanmelden bij KPN wordt ons vermeld dat het beschikbaar is op ons adres. In de brief die wij thuis hebben ontvangen staat dat een snelheid van 50 mbps haalbaar is op ons adres.
Nu ruim na een week dat wij KPN Premium hebben is de snelheid VER onder te maat. We halen niet eens 15 mbps en soms zelfs maximaal 8. Dit kan niet kloppen en moet aan KPN liggen. Wij hebben speciaal dit abonnement genomen om sneller internet te krijgen (Tele2 haalde ook 15 mbps voor de helft van de prijs).
Na gebeld te hebben met de technische dienst van KPN, wordt ons simpelweg verteld dat zo’n hoge snelheid op ons adres niet haalbaar is, terwijl dit wel eerder aan ons werd beloofd (2 keer) dat de snelheid wel haalbaar is. Ik heb niet het gevoel dat KPN moeite wil doen om ons te helpen. Uiteraard weet ik dat het in de praktijk geen 80 mbps kan zijn, maar minimaal 30 verwacht ik wel. Nu komen we niet eens in de buurt.
Wat erg is dat wij nu 2 keer zoveel betalen als voorheen voor dezelfde snelheid. Als wij downgraden naar de laagste pakket, betalen we nog steeds teveel.
Ik vraag me af of er iets aan gedaan kan worden. Ben wel erg teleurgesteld in KPN Premium, valt erg tegen.
Desired solution:
- Kosteloos monteur langs laten komen.
- Lukt het niet om de snelheid te verhogen tot minimaal 30 mbps, willen we downgraden met gratis HD extra.