Complaint: Snelheid Premium pakket 80 mbps nog niet de helft van het standaard pakket 20 mbps

user-194846 on 20 August 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik betaal jarenlang voor een premium pakket van 80 Mbps terwijl nu blijkt dat de snelheid nog niet eens 20 Mbps is. Sterker nog………….Het premium pakket is niet eens leverbaar meer op mijn adres. KPN heeft dus bewust iets verzwegen.
Ik ben nu zelf aan het onderzoeken (door te bellen met verschillende medewerkers) wat de oorzaak is. Nu krijg ik een pakket verlaging en moet er een monteur komen om een aanpassing te doen om de snelheid te verhogen???? Wie snapt dit. Als je dus te bijdehand word dan krijg je van Michel Mijerink te horen dat je niet meer mag bellen. CENSUUR!!!! Hij zegt zelfs dat hij een officiële klachtenbrief niet gaat behandelen want de fooi van 25 euro is genoeg voor jarenlang teveel betalen.Als je dus een klacht in wilt dienen bij de geschillencommissie dan moet je eerst antwoord op de klachtenbrief hebben die de arrogante bal niet wil beantwoorden. Het enige dat rest is stukmaken dat soort mensen en zorgen dat hun naam in een zeer slecht daglicht komt als hij eerdaags de zak krijgt als die Mexicaan de macht grijpt bij KPN. Mexicaantje gooi de bezem er maar doorheen en veeg maar lekker schoon

Desired solution:

Als er gecompenseerd wordt wat er geleverd had moeten worden volgens de mooie beloftes en nooit geleverd is.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about KPN Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind KPN Internet to pickup complaint

All complaints of