Complaint: “sneller internet ????”

user-153892 on 18 January 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Sinds oktober 2012 wachten wij op aansluiting sneller internet. Inmiddels twee dagen zonder vaste telefoon, zonder tv en traag internet gezeten. Twee starterspakketten rijker. Storingdienst gebeld, en na 10 telefoontjes te hebben gepleegd over meerdere avonden en 10 verschillende adviezen gekregen te hebben is het nog bij het oude. Gisteren is een monteur aan huis geweest en wij waren niet thuis, omdat er tegen ons gezegd was, dat in de centrale de verbinding gemaakt zou worden. Vandaag werden wij gebeld dat er WEL een monteur moest komen. Eerdere beloften zoals teruggebeld worden, zijn niet nagekomen. De eerst volgende keer dat er nu een monteur kan langskomen is 12 februari. Wij gaan 25 jan twee weken met vakantie.Wij vinden dit schandalig en zijn erg ontevreden. Wij overwegen nu, als dit niet snel wordt opgelost ons abonnement stop te zetten.

Desired solution:

Allereerst moeten uw werknemers op een lijn gaan zitten en hetzelfde verhaal vertellen. Ook gemaakte beloften op terug te bellen nakomen. Geen afsluiting meer krijgen van televisie, telefoon { abonnement loopt wel door}en zorgen dat wij sneller internet krijgen!
SVP geen nieuw starterspakket meer opsturen.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to KPN Internet to pickup complaint

All complaints of