My complaint:
Hallo, ik heb vandaag een mail ontvangen zogenaamd via Instrum Justitia Nederland waarin staat dat ik nog een betaling heb openstaan van KPN backup-online. Ik vroeg mij af waar deze mail vandaan komt en hoe het komt dat ik nog nooit eerder een bericht heb gehad, laat staan ooit van “KPN backup-online” gehoord te hebben. Hieronder volgt de mail zoals die mij is gestuurd:
”
Geachte heer, mevrouw,
U heeft nog een openstaande factuur bij KPN inzake backup-online die waarschijnlijk aan uw aandacht is ontschoten.
Deze factuur is inmiddels 53 dagen over de laatste betaaldatum.
KPN heeft u diverse herinneringen en aanmaningen gestuurt.
Uw factuur is inmiddels door administratieve kosten opgelopen tot EUR 261,78
Om onnodige incassokosten te voorkomen moet uw betaling bij kpn op de rekening zijn voor 10 februari 2013.
Klik hier om direct mijn openstaande rekening (inclusief acceptgiro) bekijken en betalen.
Als kpn uw betaling niet op 10 februari ontvangen heeft zal kpn u regristreren bij BKR te tiel.
Tevens zal de vordering dan officieel overgedragen worden ter incasso.
Alle bijkomende (buiten) gerechtelijke kosten zullen dan voor uw rekening komen.
hoogachtend,
Intrum Justitia Nederland
Intrum Justitia is verhuisd. Ons nieuwe adres is:
Johan de Wittlaan 5
2517 JR Den Haag
Postbus 84041 (klanten)
2508 AA Den Haag
Postbus 84096 (consumenten)
2508 AB Den Haag
Tel: +31 (0) 70 452 6000
Fax: +31 (0) 70 452 8980″
Desired solution:
Ik hoop zo spoedig mogelijk hier een antwoord op te krijgen hoe het kan dat ik deze mail zomaar krijg en of het ergens op slaat of dat het een SCAM mail is. Groeten, Jeroen Schepel