Complaint: Standaard alles en 1 haalt slechts 50% van beloofde tot snelheid

user-215467 on 29 November 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb al paar jaar internet tot 40mb (sinds 1 jaar alles in 1 standaard ook tot 40 mb) Maar op mijn huisadres kan slechts rond de 20 mb worden geleverd. Ook de monteurs die
metingen hebben vericht aan de grondkabel bevestigen dat omdat de afstand tot de centrale gewoon te ver is, een nieuwe kabel en/of een tussencentrale zou de oplossing zijn vertelde de monteurs mij. Ik betaal voor een snelheid welke dus nooit te halen is op mijn adres. ik haal slechts ruim de helft van de max. snelheid. KPN klantenservice zegt steeds uw abbonnement is een tot 40 mb snelheid U kunt wel een lagere snelheid van tot 8 mb nemen dat is niet de oplossing. Je betaald voor tot 40 mb en niet voor 22mb. dat er een verlies is is logies maar een verlies van bijna 50% is wel heel erg veel.

Desired solution:

Korting op het abbonnement omdat slechts iets meer dan de helft van de snelheid wordt gehaald.
Of een extra abbonnement van tot 25 a 30 mb.
Of wat de monteur zei een nieuw grondkabel of wijk/tussencentrale/versterker.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about KPN Internet

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind KPN Internet to pickup complaint

All complaints of