Complaint: Stijgende kosten Dalende snelheden

user-190363 on 24 July 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Kpn heeft voor de 2e keer in een jaar haar abonnements tarieven verhoogd. Dit door stijgende kosten voor KPN.
Kpn zend netjes een brief en als je het er niet mee eens bent geven ze je netjes de mogelijkheid om je abonnement kostenloos te beeindigen.

Daar ik verder tevreden ben over KPN accepteer ik de hogere kosten, helaas moet ik de afgelopen maanden ook constateren dat zij de beloofde snelheden niet behalen.
Op sommige dagen is het zelfs zo bar slecht dat ik met mijn 100Mb glasvezel uit mijn Xbox Live wordt gegooid door een te lage upload snelheid.

Wanneer ik dit meld bij KPN geven ze Microsoft de schuld. Maar een simpele speedtest geeft al aan dat het anders ligt.
Overigens is al mijn apparatuur via up6 netwerk kabels verbonden met de router.

Desired solution:

Beloofde snelheid, kunnen zij de beloofde snelheid niet leveren dan graag een andere compensatie.
Betalen voor 100 Mb en nog geen 36Mb behalen.
Hoe zou KPN het vinden als ik ipv €81,- maar €26,16 zou betalen per maand?

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about KPN Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind KPN Internet to pickup complaint

All complaints of