Complaint: stop met bellen

user-122870 on 22 August 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

tot diep in de nacht ontvangen wij ongewenste telefoontjes van de KPN centrale. De oplossing die wordt geboden is een betaald nummer bellen, na 20 minuten bellen nog niemand gesproken en al weer een paar oproepen gemist. Belachelijk dat wij moeten betalen voor een storing bij KPN!

Desired solution:

een andere oplossing en dat het NU ophoud en t geld terug voor t bellen met t betaalde nummer

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by KPN Internet

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by KPN Internet

KPN Internet

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste glasservicedalem,

Dank voor uw bericht. Indien uw vraag/klacht nog niet beantwoord is, wil ik u graag verzoeken op één van de onderstaande manieren met ons contact op te nemen.

Wij helpen u graag via:

- https://forum.kpn.com

- https://www.twitter.com/kpnwebcare

- https://www.facebook.com/kpn

- Via onze gratis telefonische klantenservice: https://www.kpn.com/altijdbereikbaar.htm

Met vriendelijke groet,
Ivette

KPN Webcare Specialist

All complaints of