Complaint: Stopzetten internetabonnement

user-153697 on 17 January 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb begin 2011 mijn abonnement op Hetnet-internet en mail opgezegd.
Nu twee jaar later check ik mijn bankafschrift en zie dat er elke maand ongeveer 8 euro is afgeschreven van KPN voor internet. (Hetnet is overgenomen door KPN) Dit blijkt een abonnement te zijn voor een mailbox die is blijven bestaan na mijn opzegging. Blijkbaar is er een mail gestuurd naar dit oude mailadres dat mijn mailbox zou blijven bestaan en dat ik daar een abonnement van zou houden. Ik kan nu nog in deze mailbox. Zo heb ik dus precies kunnen achterhalen wat ik totaal heb betaald, €164,85. Maar ik heb geen mail gevonden waarin vermeld wordt dat ik nog de oude mailbox kan blijven gebruiken.

Desired solution:

Ik zou heel blij zijn als ik het bedrag dat ik over die jaren heb betaald terugkrijg. Er is mij meegedeeld dat ik geen bedrag terug krijg omdat het over enige jaren liep. Maar juist daarom reageerde ik!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to KPN Internet to pickup complaint

All complaints of