Complaint: Tablet Internet abo/mnd opzegbaar

user-89077 on 05 March 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb eind vorig jaar een Tablet Internet abo afgesloten. In het contract was er de keuze om hetzij via auto.incasso/via accept-giro te gaan. Gekozen is accept-giro. De eerste 2 mnd zou er sprake zijn van 50% korting.

1. Er werd 100% in rekening gebracht
2. Het werd niet alleen in rekening gebracht. Het werd ook automatisch geincasseerd!!! (zonder toestemming)
Om de situatie niet nodeloos ingewikkeld te maken heb ik de incasso niet teruggedraaid, maar direkt gezegd dat ik per 28 februari (DUS RUIM op tijd met 1 mnd opzegtermijn) het contract beeindigd wil zien. Verder heb ik veiligheidshalve maar geen gebruik gemaakt van de SIM-kaart. Ik had juist expliciet niet gekozen voor automatische incasso omdat er met de KNP-org. in ons gezin al diverse ongewenste situaties zijn gerezen in het verleden. Maar we hadden wel het standpunt…. laten we het nog eens proberen met KPN…..

Opzegging via BRIEF, TELEFONSISCH, DIV. keren dmv KLACHTENFORMULIER. GEEN ENKELE REAKTIE VAN KPN!!!

Nog steeds geen opzegging per 28 februari doorgekregen.

Desired solution:

Gewoon zoals contractueel is bepaald. Per 28 februari jl. het abo beeindigen.

All complaints of