Complaint: Te lage snelheid internet

user-154639 on 21 January 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik had vandaag contact met KPN en wilde mijn snelheid van internet verhogen. Doordat wij nogal afgelegen wonen bleek dat mijn snelheid niet verhoogd kon worden. Ik heb een standaard abonnement waarbij ik 40 mb download zou moeten hebeen en 4 mb upload. De telefonist melde mij dat het op ons adres onmogelijk is en dat ik niet meer dan het instap abonnement kan ontvangen van 8 mb download en 1 mb upload. Ik betaal echter al vanaf 2010 voor het duurdere abonnement zonder dat ik het dus ontvang. Bij een speedtest bleek dat ik zelfs niet meer dan 3 mb download ontvang en 0,5 dowload. Een volgende telefoniste wilde wel mijn abonnement verlagen maar wil mij geen vergoeding terug betalen over de al twee jaar lang teveel betaalde kosten van € 10,00 per maand.

Desired solution:

Terugbetaling van het teveel betaalde bedrag over 2 jaar. Dat is dus € 240,00.
Daarna verlaging van het abonnement vanaf nu.
Gaarne aanleggen van een nieuwe kabel zodat hogere snelheid mogelijk is.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to KPN Internet to pickup complaint

All complaints of