My complaint:
sinds afgelopen woensdag 24 aug. 2009 zijn mijn ouders ten onrechte afgesloten van telefoon en internet.
er zijn verschillende telefoontjes (in totaal 7) gepleegd naar de KPN waarom deze mensen (die al op leeftijd zijn) zomaar afgesloten zijn. terwijl ze 3 maanden geleden overgestapt zijn naar KPN.
de medewerkers van KPN konden het NATUURLIJK ook niet vertellen waarom dit gebeurt is, er is gezegd dat er een soort \\\” spookafsluitingen\\\” bestaan waar de KPN niets aan kan doen!?,want de procedure is nu eenmaal in gang gezet en kan niet zomaar worden tegengehouden, echt BELACHELIJK, ik heb ze gezegd dat de KPN er dan ook maar voor moet zorgen dat er een procedure komt voor deze \\\”spookafsuitingen\\\” zodat men geen week van internet en telefoon afgesloten is. we zijn dus inmiddels een week verder en mijn ouders hebben nog steeds geen telefoon! en het gevoel dat je geholpen bent? nou nee duidelijk niet. ze kunnen je gewoon niet beloven wanneer de aansluiting weer ingaat.
KPN?? nou nee voor mij niet ik blijf bij liever mijn eigen provider!