Complaint: ten onrechte facuren innen

user-121331 on 13 August 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

op 12 juni jl ben ik overgestapt van KPN naar een andere provider omdat ik zeer ontevreden over KPN was. Op 17 juni jl wordt een factuur ( 17-06 t/m 17-07) afgeschreven van mijn rek. gebelt voor de zoveelste keer, nee mevr U moet deze betalen en omdat U nog geld van ons tegoed heeft wordt over ongeveer 3 maand het begrag op uw rekening terug gestort. Ging ik niet mee akkoord , niet betaald. op 9 aug wordt de volgende maandfactuur ( 17-07 tm/ 17-08)van mijn rekening afgeschreven terug gevorderd, krijg ik op 13 aug jl. een dringende mail dat beide facturen nog niet betaald zijn. Waar is KPN mee bezig is het zo moeilijk om “oude”klanten uit hun bestand te halen?.

Desired solution:

Ik wil GEEN facturen meer van KPN ontvangen, noch \"dreig\" mail en ik wil het bedrag wat ik te goed heb van KPN zo snel mogelijk op mijn rekening gestort krijgen

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by KPN Internet

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by KPN Internet

KPN Internet

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste hunniepunnie,

Dank voor uw bericht. Indien uw vraag/klacht nog niet beantwoord is, wil ik u graag verzoeken op één van de onderstaande manieren met ons contact op te nemen.

Wij helpen u graag via:

- https://forum.kpn.com

- https://www.twitter.com/kpnwebcare

- https://www.facebook.com/kpn

- Via onze gratis telefonische klantenservice: https://www.kpn.com/altijdbereikbaar.htm

Met vriendelijke groet,
Ivette

KPN Webcare Specialist

All complaints of