My complaint:
op 12 juni jl ben ik overgestapt van KPN naar een andere provider omdat ik zeer ontevreden over KPN was. Op 17 juni jl wordt een factuur ( 17-06 t/m 17-07) afgeschreven van mijn rek. gebelt voor de zoveelste keer, nee mevr U moet deze betalen en omdat U nog geld van ons tegoed heeft wordt over ongeveer 3 maand het begrag op uw rekening terug gestort. Ging ik niet mee akkoord , niet betaald. op 9 aug wordt de volgende maandfactuur ( 17-07 tm/ 17-08)van mijn rekening afgeschreven terug gevorderd, krijg ik op 13 aug jl. een dringende mail dat beide facturen nog niet betaald zijn. Waar is KPN mee bezig is het zo moeilijk om “oude”klanten uit hun bestand te halen?.
Desired solution:
Ik wil GEEN facturen meer van KPN ontvangen, noch \"dreig\" mail en ik wil het bedrag wat ik te goed heb van KPN zo snel mogelijk op mijn rekening gestort krijgen