Complaint: uitvallen of vastlopen

user-123544 on 25 August 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik baal ervan dat ik sinds 13-8-2012 alleen storingen heb . We hebben alain en the chipmunks gehuurd kunnen het niet afspelen maar wel berekenen. En om de zoveel tijd valt dat tv kastje uit op standby kan niet uitgeschakeld worden en iedere keer om het uur ongeveer de melding controleer de kabels als je belt krijg je iedere keer te horen reset het modem .
Ben er eigenlijk klaar mee.

De klacht is nog steeds niet verholpen en doen er niks aan heb weer films proberen te huren maar niks speelt af. en toch de volle mep rekenen voor alles zit nu inplaats van itv te kijken naar kpn digitennen (is ook niet veel beter maar heb ten minste iets om naar te kijken.
Mvg
V/d palm

Desired solution:

Dat alles naar. behoren werkt en dat. Ik een tegemoetkoming krijg voor de kosten die ik heb gemaakt en nog steeds maak om tv te kunnen kijken .

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by KPN Internet

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by KPN Internet

KPN Internet

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste palmboompje,

Dank voor uw bericht. Indien uw vraag/klacht nog niet beantwoord is, wil ik u graag verzoeken op één van de onderstaande manieren met ons contact op te nemen.

Wij helpen u graag via:

- https://forum.kpn.com

- https://www.twitter.com/kpnwebcare

- https://www.facebook.com/kpn

- Via onze gratis telefonische klantenservice: https://www.kpn.com/altijdbereikbaar.htm

Met vriendelijke groet,
Ivette

KPN Webcare Specialist

All complaints of