Complaint: Valse beloftes bij migratie van zakelijk internet + bellen naar consumenten markt

user-96268 on 12 April 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik ben al sinds december bezig om mijn zakelijk abonnement bij KPN om te zetten naar een internet plus bellen bij de consumenten markt, dit scheelt toch 20 euro in de maand. Eind januari is dit door interne communicatie problemen bij de KPN vast gelopen, waarna alles is geannuleerd waarbij ik uiteraard niet op de hoogte werd gesteld tot dat ik eens een keer ging bellen dat ik nog geen modem had ontvangen. Hierna heb ik mijn ongenoegen bij KPN gemeld waarna ik werd terug gebeld door KPN (mevr. N. Groenert) die alles wel voor mij kon regelen. Ik ben een aantal keren telefonisch in contact geweest met deze mevrouw en aantal keren nadrukkelijk gevraagd of ik niet zonder internet en bellen kom te zitten. Zij heeft mij beloofd dat ik maximaal een uur geen verbinding zal hebben wanneer de monteur het een en ander omzet in de meter kast. Op goed vertrouwen heb ik haar geloofd en ben ik akkoord gegaan, zij zou alles voor mij regelen, ik hoefde niks meer te doen.

Begin maart kreeg ik dan eindelijk een brief van de KPN dat er 27 maart een monteur voor de deur staat om de installatie om te zetten. Dit is ook gebeurd, de monteur heeft netjes in de meter kast een signaal aangepast, maar echter geen nieuwe modem geleverd wat ik wel verwacht had. Maar goed we hadden nog steeds internet dus dat zal wel komen. Tot dat wij donderdag 5 april ineens geen internet meer hadden, we waren dus afgesloten. In paniek dus weer alle lijnen van de KPN gebeld en na een halve dag bellen was toch echt de conclusie dat de zakelijke markt ons netjes had afgesloten, maar dat de consumenten markt geen nieuwe bestelling had ontvangen, er moest dus een bestelling geplaatst worden en dat zou een maand duren dat ik weer internet heb. In dit internet tijdperk is dat uiteraard ondenkbaar. Na een week contacten leggen met de KPN en toch maar proberen die mevrouw te bereiken die het probleem veroorzaakt heeft ben ik nog geen steek verder. Het enige wat mij gemeld wordt is dat het zakelijk niet meer opnieuw aangesloten kan worden en dat ik moet wachten op de bestelling bij de consumenten markt. En die mevrouw krijg ik uiteraard niet aan de lijn….

Doordat ik thuis alleen een telefoon lijn heb liggen en geen kabel of glasvezel ben ik wel van hun afhankelijk. Ik ben zeer teleurgesteld in KPN dat ze beloftes niet waar maken en zij hun problemen niet kunnen oplossen die ze zelf veroorzaakt hebben..

Desired solution:

Zo snel mogelijk weer internet en niet nog 3 weken zonder internet te zitten.

All complaints of