Complaint: Veel duurder abonnement aangepraat

user-197748 on 07 September 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik was opzoek naar een abonnement voor alleen tv. Dit was volgens zowel de telefonische klantenservice als de medewerker in de winkel niet mogelijk. Een optie was tv + internet. Hiermee was veel meer mogelijk. Ik heb in beide gesprekken duidelijk aangegeven dat ik er totaal geen verstand van had en echt alleen maar tv wilde hebben. Van die onwetendheid is dan ook duidelijk misbruik van gemaakt. Ik heb toen dat abonnement genomen. Nu blijkt dat er ook de optie ‘digitenne’is! Voor mij dus ideaal.

Desired solution:

Inmiddels heb ik sinds vandaag digitenne en is dat ook hetgeen waar ik naar opzoek was. Ondertussen heb ik wel een jaar lang veel te veel betaald voor iets wat ik duidelijk! niet wilde. Ik weet niet wat voor oplossing er mogelijk is? Wat mijn rechten hierin zijn ga ik onderzoeken.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about KPN Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind KPN Internet to pickup complaint

All complaints of