Complaint: verbinding wordt verbroken omdat mevrouw het telefoon gesprek niet plezierig vindt

user-177439 on 09 May 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

vandaag (hemelvaartsdag) zou de lijn geactiveerd worden, toen ik om 13.00 nog steeds geen verandering zag in de lampjes op het glasvezel modem ben ik even gaan bellen na even gewacht te hebben ( +/- 5 min) kreeg ik een mevrouw aan de telefoon die mijn gegevens ophaalde in de computer en zag dat er op 17 mei een montuur gaat komen, daar was ik ook van op de hoogte maar gaf aan dat deze helemaal niet nodig is omdat ik een doe het zelf pakket had aangevraagd, en vroeg haar wanneer vandaag de lijn nou eens actief werd. zou vertelde dat dit pas ging gebeuren op 17 mei en niet eerder ik moest nog maar even geduld hebben. toen ik aan gaf dat mijn geduld een beetje op was, bleef mevrouw op een nog al zeer irritante manier zogenaamd haar medeleven te tonen. dit was voor mij heel herkennende omdat ik vroegen ook bij zo’n provider heb gewerkt en dat dit een van de redenen was dat ik daar ben weggegaan, omdat dat je door dat soort gesprekken te totale interesse in de mensheid kwijt raakt.
ik moet zeggen dat ik daardoor ook een beetje kwaad werd, maar heb mevrouw verder niet beledigd. mevrouw bleef ijzig in haar rol hangen en het enige wat ze deed was in herhaling vallen dat ik niets anders kon doen dat wachten op de monteur die 17 mei komt en dat ik deze man vooral niet moet weg sturen zodat hij zijn werk kan doen, wat ik al voor hem gedaan heb, en dat ze het geen fijn telefoongesprek vond en mij een prettige dag toe wenste, toen ik aangaf dat ik het daar niet mee eens ben en dat ik geen gebruik meer wens te maken van hun diensten, kon ik niet opzeggen omdat de 7 dagen bedenk tijd al waren verstreken, dit was inderdaad gebeurt door wachten op KPN. toch wel raar als een wild vreemde belt en een abonnement cancelt door te zeggen dat er een sterf geval ik de familie is dat alles dan onmiddellijk wordt gestopt zonder controle maar als als ik heb meer als zat ben om maar aan een lijntje te worden gehouden en dat ik dit niet meer wil dat er dan wel opeens volgens de regeltjes wordt gewerkten, dit heb ik haar ook verteld (boos) zij gaf nogmaals aan dat ze dit geen fijn telefoon gesprek vond en wenste mij nogmaals een fijne dag en heeft toen van haar kant de verbinding verbroken

ik had al eerder aangesloten kunnen wezen, maar mijn aansluiting is geannuleerd omdat er iemand had gebeld dat er een sterfgeval ik de familie was en dat de aansluiting daardoor niet meer nodig was. dit is door KPN zonder nader info of controle door te vragen naar een kopie van overlijden gecanceld. toen ik hier achter kwam ben ik meteen gaan bellen, maar alles was al stopgezet en dit kon niet worden gereactiveerd, en moest een nieuwe order worden ingeschoten, de jongeman die ik toen sprak zou hier verder mee aan de gang gaan, en zou mij op 6 mei terug bellen, tevens beloofde hij dat ik geen aansluit en activatie kosten zou hoeven betalen als tegemoetkoming ik ben hier mee akkoord gegaan. hij vertelde mij tevens dat na alle waarschijnlijkheid de lijn op 3 mei zou moeten werken. toen dit niet het geval was heb ik nog maar even gebeld, en een medewerker aan de telefoon vertelde mij dat op 3 mei het was doorgegeven aan de 3e partij (reggefiber) en dat alles toch wel op 9 mei zou moeten werken. toen dit niet zo was gebeurde het bovenstaande

Desired solution:

met een oplossing, zodat alles nu wel heel snel gaat werken, want dit soort dingen kosten mij wel gemiddeld zo'n 2,5 duizend euro per week, omdat ik nu steeds naar mij klanten moet toe gaan, ipv het op afstand te kunnen oplossen, 50% van mijn klanten zitten namelijk in het buitenland, en vliegen is nog steeds niet goedkoop

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about KPN Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind KPN Internet to pickup complaint

All complaints of