Complaint: Verhoging kosten Digitenne

user-104 on 31 August 2009 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Geachte heer, mevrouw,

Ik heb een jaarcontract voor 2 stuks Digitenne bij KPN afgesloten. Onlangs heeft KPN simpelweg besloten haar tarieven te verhogen. Mijns inziens is de reden voor het afsluiten van een overeenkomst het overeenkomen van rechten en plichten van beide partijen gedurende een bepaalde periode.

Helaas vindt KPN (volgens haar eigen reactie) dat zij alle recht heeft haar tarieven te verhogen. Na het lezen van de algemene voorwaarden kan ik niet echt een artikel vinden dat dit uitsluit, maar mijns inziens is het alsnog niet correct.

Graag zou ik zien dat dergelijke activiteiten niet mogelijk zijn.

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is picked up by KPN Internet

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is solved by KPN Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that KPN Internet posted

KPN Internet

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geen reactie meer ontvangen, probleem opgelost.

All complaints of