Complaint: verhuizing van glasvezel binnen straal van 1 km

user-170040 on 27 March 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 6 maart 2013 heb ik een verhuizing doorgegeven. Op 20 maart zou dit gereallisseerd worden. Dit is ook per brief bevestigd door kpn. Op 13 maart kreeg ik ern telefoontje van de afd planning voor een monteur, dit heb ik echter niet om gevraagd daar het om een verhuizing gaat is het eigenlijk het mee verhuizen van modem en alle toebehoren incl. NT kastje. Maar goed afspraak stond gepland voor 26 maart 2013. Monteur komt zoals afgesproken echter zijn order betreft een nieuwe aansluiting, en geen verhuizing. Inmiddels heb ik mijn modem en NT kast in ons nieuwe huis aangesloten maar geen signaal. Is tot op heden nog niet in werkingdoordat de verwerking volgens KPN is vast gelopen. Op 26 maart is een nieuwe verhuizing ” ingeschoten”, reggefiber zou dan dezelfde dag de order ontvangen en zou dan zelfde een monteur sturen naar het glasvezelhuisje om dit om te zetten zodat het geactiveerd kan worden. Tot op heden , vandaag 27 maart 2013 nog steeds geen signaal, vandaag ook telefonisch contact gehad met reggefiber, tot mijn verbazing is er nog geen order van KPN……… wederom geen internet, tv en bellen. Technische dienst van KPN faalt op alle vlakken en wederom geen actie. Gewoonweg heb ik hier geen woorden.

Desired solution:

Gewoonweg de order doorsturen naar reggefiber, zodat zij een monteur kunnen sturen om in kwestie van 5 min dit om te pluggen zodat het in werking kan treden.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to KPN Internet to pickup complaint

All complaints of