Complaint: Verkeerde voorlichting en foute factuur

user-756 on 21 September 2009 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Bij Primafoon uitgebreid voorlatenlichten over ITV. Besteld op 19-08-09. Bij factuur blijkt niet de afgesproken korting verwerkt te zijn. Telefonische navraag lever op dat de bedoelde actie pas 4 dagen later is ingegegaan dan mijn besteldatum. Hieroor vervalt mijn korting van 100 euro. Het toestel is pas geleverd op 27/08/09. Op de factuur wordt abonnement berekend vanaf de 27ste aug. Dus ze wisten het wel dat ik geen app. en geen ontvangst heb. Op de factuur geven ze zgn. 50 euro korting op een installatiepakket wat ik nooit heb ontvangen. Dus die korting is fictief. Wel scheeld het 50 euro maar dat is niet de afgesproken 100 euro. Klantenservice gebeld maar kan/wil er niets aan doen. Primafoon verwijst naar klantenservice en weer andersom. Het is gewoon afpoeieren en knoeien met facturen en kostenposten.

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is picked up by KPN Internet

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is solved by KPN Internet

Message from from Klacht.nl

14 years ago - User added a review about the solution that KPN Internet posted

KPN Internet

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Klacht is niet actief, word afgehandeld als opgelost.

All complaints of