Complaint: verzoek terugzetten snelheid wordt niet behandeld

user-33931 on 24 April 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 15-03-2013 heb ik telefonisch verzocht om voor een proefperiode ons Internet Instapabonnement te verhogen naar Internet Standaard.
Dit was geen probleem, de beste man aan de telefoon gaf aan dat hij tot 15-06-2013 3 maanden korting zou verlenen op het maandbedrag om zodoende de nieuwe snelheid te proberen.
Zodra ik binnen 3 maanden, dus voor 15-06-2013 zou aangeven dat ik terug wilde naar de oude snelheid zou dit geen verdere consequenties hebben.
Ook de korting die wij hebben voor de vip1963 met harddisk zou behouden blijven.
Hierbij werd bij het terugzetten binnen de proefperiode echter wel een nieuw jaarcontract aangegaan, hiermee ben ik akkoord gegaan.

Inmiddels heb ik besloten om toch terug te gaan naar het instapabonnement Internet Instap, echter heb ik hiervoor inmiddels ‘s avonds 3 keer gebeld.
Hierbij heb o.a. gesproken met mevrouw Klok en mevrouw Jolink van KPN.
De eerste mevrouw die ik sprak begreep niet waarom ik terug wilde en ging ervoor zorgen dat VDSL of zoiets werd geactiveerd om de snelheid verder te verhogen.
Ik heb aangegeven dat ik dat niet wilde en per direct terug wilde naar het oude abonnement.
Dit zou niet kunnen en kon pas na 3 maanden worden aangepast?!?

Daarna ik heb nog 2 andere medewerkers gesproken van KPN.
Zij hebben inmiddels toegezegd dat alles wordt teruggezet en dat het oude maandbedrag voor omzetting blijft staan.
Daarbij wordt ook bevestigd dat ik per e-mail en per post een bevestiging van aanpassing zou ontvangen.

Tot op heden heb ik nog steeds niets ontvangen en moet ik weer actie ondernemen om mijn internetsnelheid (binnen de proefperiode) terug te zetten.

Desired solution:

Een per directe downgrade van de internetsnelheid en een bevestiging per e-mail of per post.
Daarbij dient de korting te worden aangehouden zoals wij die hebben sinds wij klant zijn bij KPN.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to KPN Internet to pickup complaint

All complaints of