Complaint: Voorgelogen door medewerker

user-163811 on 26 February 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op zondag 10 feb 2013, mijn verjaardag, krijg ik een telefoontje waarin wordt medegedeeld dat de aansluiting van het alles-in-1 pakket van 15 feb naar 11 maart wordt verschoven vanwege een fout in ‘het systeem’.
Toen ik vroeg of de reden niet te maken had met een tekort aan monteurs ( aangezien een hoge pief bij radar had belooft extra teams samen te stellen om de aldaar besproken glasvezelproblemen zo snel mogelijk op te lossen) kreeg ik ‘nee’ als antwoord en bovendien ‘mocht ik de opdracht annuleren en mijn internet ergens anders gaan halen’…… Jammer dacht ik, anders had ik de installatie zelf geprobeerd zonder hulp van een monteur.
Zover mijn special birthdaygift.
Dinsdag 12 feb bel ik toch maar terug om te vragen wat nou precies het technische probleem was en om te vragen wat evt andere mogelijkheden waren. Nu werd ik zeer vriendelijk geholpen door Kirsten Schippers die dat voor me ging uitzoeken. Na 15 minuten wachten aan de telefoon vertelde ze me dat het probleem toch een monteurtekort was en dat de communicatie van die afdeling echt beneden peil was geweest. Ze bood me digitenne aan en een dongel met 1 gigabyte om de periode te overbruggen. Ze ging het scherp in de gaten houden en zou me terugbellen over de voortgang.
Zaterdag 16 feb belde ze inderdaad terug om te vertellen dat er wat mis was gegaan bij de dongelafdeling, maandag zou ze me meer laten weten.
Maandag 18 feb belde ze inderdaad op met de volgende mededeling: er was iets fout bij de dongelafdeling en die gingen nu namens mij een officiële klacht indienen en zouden de case ‘Loeber’ overnemen en mij op de hoogte houden van de verdere gang van zaken.
Tot nu toe heb ik niets gehoord…..pfffff

Desired solution:

Eerlijke officiële excuses en een financiële genoegdoening voor alle versnaperingen die ik bij wifi-gelegenheden heb moeten nuttigen, alsmede voor alle zinloze tijd die ik tot nu toe aan de KPN heb besteed.
Gratis monteur op 11 maart 2013, als ze die afspraak tenminste niet opschuiven...
Wellicht een eigen initiatief die eerlijk en oprecht over komt....

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to KPN Internet to pickup complaint

All complaints of