Complaint: Voorinschrijving geannulleerd

user-132245 on 06 October 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Wij hadden een voorinschrijving voor glasvezel online ingevuld in 2010. Toen in 2012 de glasvezel eindelijk in zicht begon te komen, waren de voorwaarden dermate veranderd dat ik de voorinschrijving heb geannuleerd. Hier een nette brief over ontvangen dat deze opzegging binnen gekomen was en ik zou teruggebeld worden om het af te handelen.

Vervolgens ben ik nooit meer gebeld, daardoor dacht ik dat alles geregeld was en heb een abbonnement afgesloten bij xs4all. Dit is 1 okt 2012 aangesloten en werkt, vervolgens stuurt kpn mij een pakket met decoders en weet ik wat om glasvezel aan te sluiten. Dit geweigerd aan de deur.

Toen ik met de klantenservice belde, kreeg ik een zeer onaangenaam persoon aan de lijn die mij wist te vertellen dat mijn voorinschrijving nooit was geannulleerd en was omgezzet in een abbonnement, zonder mij in te lichten.

Oftewel er zou een afkoopsom betaald moeten worden voor een dienst die ik nooit zal en wil af nemen, en waar ik alleen maar een voorinschrijving voor gedaan heb.

Ik had hem zelfs netjes opgezegd voordat de lijnen actief werden.

Desired solution:

Als Kpn gewoon de order annuleerd en rekening houd met het feit dat mensen ruim van te voren alles opzeggen.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by KPN Internet

All complaints of