My complaint:
Ik heb besloten de overstap te maken van KPN naar Ziggo. Vanuit Ziggo is de beeindiging met KPN afgestemd. Ingangdatum abonnement Ziggo is 7 maar a.s. Echter ben ik reeds sinds 7 februari afgesloten door KPN. Een hele maand te vroeg, ten onrechte. Heb inmiddels meerdere belpogingingen ondernomen naar beide providers. Echter geen oplossing voor het probleem gevonden. Wat betreft de gemaakte fout blijven KPN en Ziggo naar elkaar wijzen. Ik vind het belachelijk dat ik de dupe ben van een misvatting tussen KPN en Ziggo en dat zij geen van beide inspanning willen verrichten om het probleem op te lossen. In mijn optiek is KPN in gebreke ten aanzien van een betaalde dienst, zogeheten contractbreuk, en stelt zij zich daarbij erg nalatig op ten opzichte van mij als klant.
Desired solution:
Per direct aansluiting bij KPN, internet, bellen en televisie. Daarbij compensatie voor de dagen dat ik zonder aansluiting heb gezeten en terugstorting van de gemaakte belkosten naar beide klantenservices.