Complaint: Vordering van KPN

user-174655 on 01 May 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Mijn beste,

Na het goed oplossen door klacht.nl van een vorige incasso van GGN
heb ik hier weer een nieuwe voor u.
Het schijnt nu dat ik de KPN het èèn en ander moet betalen.
Het gaat over onbetaalde facturen vanaf november 2008 t/m maart 2009
van een 06 nummer.
En de facturen staan op een adres waar ik al vanaf 2005 niet meer woon
omdat ik in dat jaar ben geëmigreerd.
Ik heb trouwens het 06 nummer in kwestie nog gebeld uit nieuwsgierigheid
en er werd gewoon opgenomen en kreeg ook gewoon antwoord terug.
Wederom sta ik weer met open mond mijn eigen af te vragen
wat dit nu weer is.

Met vriendelijke groet,

Marc Levering.

Desired solution:

Met de feiten en duidelijk van zaken.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about KPN Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind KPN Internet to pickup complaint

All complaints of